Insolution

Insolution

Als je wel een inlegzolen aangemeten hebt gekregen komen ze hoogst waarschijnlijk bij Insolution vandaan. Het bedrijf heeft als merkbelofte “Freedom of movement’. Het beloofd dat de voetspecialist zijn patiënt advies kan geven dat hun leven verbetert. Zo kunnen ze zich vrij bewegen tijdens het sporten, wandelen, werken en in het dagelijks leven. Het betreft een fusie van een aantal bedrijven waarna een nieuw bedrijf ontstond dat opnieuw in de markt gezet is.

Draagvlak creëren is een belangrijk aspect bij een fusie. Dit merk is vanaf de grond af aan opnieuw opgebouwd. De merkidentiteit is omschreven en de strategie bepaald. De huisstijl is door ons ontworpen. Het logo verbeeld de merkbelofte ‘freedom of movement’. De visuele identiteit is doorgevoerd in het hele bedrijf, van signing, tot documenten, van website tot verpakking. Een mooi voorbeeld van merkidentiteit.

Langdurige samenwerking

We werken inmiddels al een tijd samen met MooiCreatie en zijn daar super tevreden over. Ze voelen echt als onze eigen marketingafdeling: ze snappen wie we zijn en wat we nodig hebben. Daardoor denken ze goed mee, schakelen snel en is de communicatie prettig. De ontwerpen en producten die ze opleveren zijn van hoge kwaliteit en sluiten goed aan bij onze wensen

Freddy Bouwhuis

CFO | Insolution

Corporate uiting

Website

Be smart | Give away op de beurs

Be smart | Verpakking smartwatch

Sponsorborden

Even sparren met een kop koffie?

Benieuwd wie er achter Mooi Creatie zitten? Wat ons drijft en waar we het liefst aan werken? Kom langs voor een kop koffie, we vertellen je graag meer (oké, misschien niet alles).

Neem contact op

meer projecten