Vraagstelling: Hoe motiveren we meer vrouwelijke bezoekers naar de Dutch TT te komen?

Women unite

De Dutch TT trekt jaarlijks meer dan honderdduizend bezoekers. Drie dagen lang samen het ultieme motorsportgevoel beleven met als hoogtepunt de MotoGP. Niet alleen mannen, maar de laatste jaren weten ook steeds meer motorrijdende vrouwen de weg naar het circuit te vinden. Een doelgroep die het TT Circuit Assen met een eigen campagne probeert aan te spreken: Bikes Before Guys. Het resultaat van een nauwe samenwerking tussen het TT Circuit Assen en Mooi Creatie. Wij ondersteunen de organisatie met het bepalen van de boodschap voor deze vrouwen en hebben samen een strategie ontwikkeld om deze doelgroep aan te spreken waarbij we vooral gebruik maken van Social Media en ambassadeurs om een community te creëren. Ruim baan voor de motorrijdende vrouw!

step image

Uitwerking logo als badge

step image

Fotoshoot campagne Bikes Before Guys met Chantal Doortje

BENIEUWD WAT WE VOOR U KUNNEN BETEKENEN?

NEEM CONTACT OP
WE WORK WITH
WIJ WERKEN O.A. VOOR