
Scholengroep Hannah
Scholengroep Hannah
Het onderwijs is een mooi branche om voor te werken. Ouders willen immers altijd het beste voor hun kinderen. Scholen sloten van oudsher vaak aan bij een religieuze overtuiging. Deden ze dat niet, dan had het over een ‘openbare’ school. Tegenwoordig spelen steeds meer factoren een rol in de keuze van de school. Buiten een eventuele religieuze overtuiging spelen type onderwijs, de scores tegenwoordig ook een rol. Daarbij komt dat mensen religie steeds minder belangrijk vinden en de kerkbezoeken al jaren achteruit gaan. Dan moet je als christelijke scholengroep meebewegen. Daarbij wordt een duidelijke merkpositionering en imago nog belangrijker. Een goede campagne kan daarbij helpen.
De communicatiestrategie van Scholengroep Hannah is ‘Ik geloof in jou’. Enerzijds verwijst dit naar de cultuur van vertrouwen en aandacht dat ieder kind op de ‘Hannah’ scholen krijgt. Aan de andere kant gaan ze op zoek naar het talent van elk kind in een inspirerende, christelijke omgeving. Op onze scholen is het geloof zichtbaar en voelbaar.
Zin in een samenwerking?
Bij ons draait het om persoonlijk contact en sterke relaties. We geloven in duurzame partnerships, gebaseerd op vertrouwen en wederzijds succes. Daarom spreken we niet over klanten, maar over partners. Klaar om kennis te maken?