Scholengroep Hannah

Scholengroep Hannah

Het onderwijs is een mooi branche om voor te werken. Ouders willen immers altijd het beste voor hun kinderen. Scholen sloten van oudsher vaak aan bij een religieuze overtuiging. Deden ze dat niet, dan had het over een ‘openbare’ school. Tegenwoordig spelen steeds meer factoren een rol in de keuze van de school. Buiten een eventuele religieuze overtuiging spelen type onderwijs, de scores tegenwoordig ook een rol. Daarbij komt dat mensen religie steeds minder belangrijk vinden en de kerkbezoeken al jaren achteruit gaan. Dan moet je als christelijke scholengroep meebewegen. Daarbij wordt een duidelijke merkpositionering en imago nog belangrijker. Een goede campagne kan daarbij helpen.

De communicatiestrategie van Scholengroep Hannah is ‘Ik geloof in jou’. Enerzijds verwijst dit naar de cultuur van vertrouwen en aandacht dat ieder kind op de ‘Hannah’ scholen krijgt. Aan de andere kant gaan ze op zoek naar het talent van elk kind in een inspirerende, christelijke omgeving. Op onze scholen is het geloof zichtbaar en voelbaar.

Corporate fotografie

Logo

Huisstijl handboek

Identiteitsdocument

Illustratiestijl

Weten hoe wij werken?

Plezier hebben is voor ons belangrijk. Als we ons werk met plezier doen levert dat meer op. Wil je weten hoe we dat doen?

Neem contact op

meer projecten