Onze werkwijze

Hoe creatief we ook zijn, een vaste werkwijze creëert duidelijkheid. Voor alle partijen. Wel zo prettig. Welke vraag ook, groot of klein, we starten met de analyse van uw vraagstuk en bepalen aan de hand daarvan het advies en de strategie. Pas daarna creëren we de benodigde middelen om het gewenste doel te bereiken.

1
ANALYSE

Waar komt de vraag vandaan? Wat is er al gebeurd om een oplossing te vinden voor de vraag. Wat is het doel? Met deze vragen start onze analyse. Misschien zijn huidige middelen of processen geschikt om het doel te bereiken. Want het wiel onnodig opnieuw uitvinden, daar houden we niet van.

2
ADVIES/STRATEGIE

Op basis van de vraag en de analyse adviseren we u over de aanpak of stellen een strategie op. Dit kan door het ontwikkelen van een brand positioning statement (BPS), bij bijvoorbeeld het positioneren van een merk, of het opstellen van een communicatiestrategie voor een communicatievraagstuk. Geen ellenlange plannen, maar creatief, praktisch en oplossingsgericht.

3
CREATIE

Mooie dingen maken, daar houden we van en dan zijn we in ons element. Maar dit doen we niet zonder de basis van de analyse en het advies en de strategie. We maken een keuze in middelen die bijdragen aan het doel en werken deze uit. Een concept dient als leidraad. Bij zowel een nieuwe identiteit, campagne of nieuwe manier van communiceren.

#creativethinking