Header_Hannah
Header_Mobiel_Hannah

Positionering

Scholengroep Hannah

Vraagstelling: We willen graag een eenduidige en herkenbare huisstijl.

Christelijke identiteit​

Scholengroep Hannah (voorheen VGPO De Oosthoek) bestaat uit 12 scholen die er voor je zijn als jij je kind christelijk wilt opvoeden. Zij helpen je daar graag bij. Kwalitatief goed onderwijs is wat hen betreft vanzelfsprekend. Leerlingen zien en kennen is erg belangrijk. Want zij verschillen van elkaar en hebben alle hun eigen talenten.

Na de analysefase kwamen we tot de conclusie dat de sterke christelijke identiteit van de vereniging niet zichtbaar was in de bestaande huisstijl. We zijn daarop een traject gestart om via een aantal bijeenkomsten een nieuw Brand Positioning Statement te ontwikkelen. Vandaar uit ontwikkelden we een nieuwe visuele identiteit die het verhaal en de kernwaarden: liefde, vertrouwen, veilig, verantwoordelijk, aandachtig en dankbaar, van de vereniging op een heldere manier laat zien. Mede door middel van de merkbelofte ‘Wij zijn er voor je’ hopen ze handen en voeten te geven aan de christelijke identiteit.

PROJECTEN

Sail Den Helder

Creatie

ProPlanning

Identiteit

Balans Fysiotherapie

Motonext

Advies

Huisartsenzorg Twente

Identiteit

Puntig

Identiteit

Zelfstandige bazen

Rodachair

Identiteit

Sportnetwerk Overijssel

Identiteit

Dura Vermeer Bouw Hengelo

Positionering

Leading Foot Technology

Identiteit

Gemeente Ommen

Magazine

Mooi Creatie

Inspiratie

Motul TT Assen

Event

Boom uitgevers

Management- en coachingboeken

Pharm Evo

Verpakking

Previous
Next